მთავარი

მიმდინარე2014-2015 სასწავლო წელს მიხეილ ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის 124-ე საჯარო სკოლის დირექტორი ქალბატონი მადონა მუმლაძე და სკოლის 9 პედაგოგი: მანანა ბაქრაძე ,ლალი ლომიძე. მანანა ლომიძე. ნონამეგრელაძე, ბეროშვილი, მაია ლაზაშვილი, მარინატარუღიშვილი, ლუიზა ფეიქრიშვილი და ხათუნაჯიოშვილი ჩართული ვიყავით კვლევის ჯგუფში,რომლისმიზანი იყო გამოკვლევა იმისა, თუ რამდენად უწყობსხელს თანამედროვე ტექნოლოგიები სწავლის ხარისხისამაღლებას. საინფორმაციო სივრცეში ორიენტაციისა და დამოუკიდებელი სწავლის,ანალიტიკური,შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნების, ტრანსფერისა (ერთ სიტუაციაში მიღებულიცოდნის სხვა სიტუაციაში გამოყენებას) და სხვადასხვადისციპლინური გამოცდილების სინთეზის უნარ-ჩვევისგამომუშავებას.
პრაქტიკის კვლევის პროექტი ხორციელდება ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამის ფარგლებში,პროგრამა 2009 წელს ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში ლოს ანჟელესში კალიფორნიის უნივერსიტეტის მხარდაჭერით და USAID ფინანსური მხარდაჭერით შეიქმნა.პროგრამის ფარგლებში სტუდენტები ილიას სახელწიფო უნივერსიტეტის პროფესორების დახმარებით ახორციელებენ პრაქტიკის კვლევებს დაინტერესებულ მასწავლებლებთან საჯარო და კერძო სკოლებში. შესაბამისად ,პრაქტიკის კვლევა,ჩვენთვის ნაცნობი ტრადიციული ფორმატისგან,განსხვავებულია.
კვლევის ჯგუფს ხელმძღვანელობდა ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესორი ქალბატონი ნათია ანდღულაძე,კონსულტანტები იყვნენ ილიაუნის სტუდენტები თამარ შოშიტაშვილი და ნანა მახათაძე,

სასწავლო წლის განმავლობაში მოსწავლეებმა ჩვენი კონსულტაციით ბევრი პროექტი და პრეზენტაცია გააკეთეს, ხოლო 2014-2015 სასწავლო წლის დასასრულს,12 ივნისს, წარვადგინეთ შემაჯამებელი ინტეგრირებული პროექტი“ღვინო და მევენახეობა“

ინფორმაცია პროექტის შესახებ

ღვინო და მევენახეობა
 
      საქართველო მევენახეობისა და                               მეღვინეობის  სამშობლო


პრეზენტაციაზე იმუშავეს
მიხეილ ჯავახიშვილის სახელობის ქალაქ თბილისის 124- სკოლის VI-ბ და  X-გ კლასის მოსწავლეებმა
კონსულტაცია გაუწია ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელმა მანანა ბაქრაძემ
თარიღი: 12.06.2015წელი


პროექტის მიზანი:

სრულყოფილი ინფორმაციის მოძიება. ქართული ღვინის ისტორია.ლეგენდები და თქმულებები ღვინოზე.სხვადასხვა სასმისის დატვირთვა.


პროექტში ჩართული მოსწავლეები:  

VI-ბ კლასი:

1     VI- კლასი:
1.     ანა აკობია
2.     დავით ალავერდაშვილი
3.     მარიამ ამყოლაძე
4.     ნიკა გარუჩავა
5.     მარიამ გიგაშვილი
6.     დავით გულბიანი
7.     ანანო გოგილაშვილი
8.     მარიამ დოდაშვილი
9.     ვახტანგ ვახტანგიშვილი
10.   ელენე კასრაძე
11.    საბა კვიჟინაძე
12.   ანნა-მარია კონჯარია
13.    გიორგი კუტივაძე
14.    ლიკა ლაღიძე
15.  მარიამ მახარაშვილი
16.  დავით მიქელაძე
17.  ლუკა მოდებაძე
18.  ლუკა მხატვრიშვილი
19.   ნატა სებისკვერაძე
20. ლუკა ფოფხაძე
21.  ლუკა ყულოშვილი
22.    ნუცა შეყილაძე
23.   გიგა შუბითიძე
24.   გიორგი ჭუნაშვილი
25.    თამარ ფიფია  


X-გ კლასი

     1. თამთა არუნაშვილი
      2. გიორგი ბრეგვაძე
      3. მარიამ გურგენიანი
      4  თინათინ გულაღაშვილი
      5. მარიამ კოტორაშვილი
      6. თამარ მაისურაძე
      7. გვანცა ჩიტიშვილი
      8. ანი ცირეკიძე
      9.  თამარ ჭითანავა
     10. ნელი ქობესოვი
    


ინფორმაციის მოძიება:

მიმდინარე სასწავლო წელს  მე და ჩემი მოსწავლეები ჩართული ვიყავით
კვლევის ჯგუფში,რომლის მიზანი იყო გამოკვლევა იმისა, თუ  რამდენად უწყობს ხელს თანამედროვე ტექნოლოგიები სწავლის ხარისხის ამაღლებას. საინფორმაციო სივრცეში ორიენტაციისა  და  დამოუკიდებელი სწავლის, ანალიტიკური,შემოქმედებითი და კრიტიკული  აზროვნების, ტრანსფერისა (ერთ სიტუაციაში მიღებული ცოდნის სხვა სიტუაციაში გამოყენებას) და სხვადასხვა დისციპლინური  გამოცდილების სინთეზის უნარ-ჩვევის გამომუშავებას. მათ მიერ გაკეთდა ბევრი პროექტი და პრეზენტაცია, ჩემთან ერთად პროექტში სხვა  საგმის მასწავლებლებიც იყვნენ ჩართულნი, დასკვნის სახით შევჯრდით გაგვეკეთებინა ერთობლივი პრეზენტაცია „ ღვინო და მევენახეობა“,ამ მიზნით მოსწავლეებმა მოიძიეს ბევრი ინფორმაცია,ინფორმაციის მოძიებაში  მათ ძირითადად ინტერნეტ საიტები დაეხმარა.მუშაობის პროცესში წააწყდნენ ბევრ საინტერესო მასალას.

ძირითადი მიგნებები:

პროექტის გაკეთების შემდეგ აღმოაჩინეს,რომ თითქმის არაფერი იცოდნენ ქართული ღვინის ისტორიის. ლეგენდებისა და თქმულებების შესახებ. თუ რა დატვირთვა აქვს სხვადასხვა სასმისს. რამდენ პოეტს მიუძღვნია ლექსი ღვინისათვის. მოეწონათ ძიებისა და  ერთობლივი მუშაობის პროცესი.

პროექტის შედეგები:

მოსწავლეებმა დაგეგმეს,რომ ესტუმრებიან ღვინის მწარმოებელ ქარხნებს.თითქმის ყველას აქვს სოფელი და შეეცდებიან არდადეგებზე ყოფნის დროს ბევრი საინტერესო მასალა მოიძიონ, ხანდაზმულებისაგან ჩაიწერონ ლეგენდები,თქმულებეი საინტერესო ისტორიები ღვინისა და ზოგადად მევენახეობის შესახებ.
პროექტზე მუშაობის პროცესში ხელისშემშლელი პირობები თითქმის არ ყოფილა,თუ არ ჩავთვლით იმ ფაქტორს,რომ ეს იყო გრძელვადიანი პროექტი და ზოგიერთი მოსწავლე ხანდახან ვერ ახერხებდა ჯგუფთან მუშაობას და დამოუკიდებლად ეძიებდა ინფორმაცია,მაგრამ შემდეგ,აუცილებლად,უზიარებდა მეგობრებს.


პროექტის გასაკეთებლად გამოყენებული  მასალა:

ლიტერატურა:
„ქართული მიწის ბარაქა“-გამომცემლობა საბჭოთა საქართველო. 1988 წელი
 ავტორი და შემდგენელი  ვ. ჭიაურელი
ინტერნეტ რესურსები:
https://www.youtube.com/watch?v=J4GCM52vdFs
Https://www.youtube.com/watch?v=1MDj2j35WWk
http://saunje.ge/index.php?id=791&lang=ka
http://www.perla.ge/index.php?do=fullmod%2Fproduct&id=102&mid=50
http://www.vinoge.com/istoria/vazi-xalxur-sityvierebaSi
http://memento.ge/6505--.html
https://www.youtube.com/watch?v=fUtR_3NKQDU

Комментариев нет:

Отправить комментарий